03 februari 2014

En riktig myshelg

Det räcker med ett ord för att beskriva en perfekt myshelg - MELLO!! Den tillbringades visserligen i soffan bredvid en så kallad svärmorsdröm som struntade fullkomligt i TV:n och istället klickade frenetiskt på sin mekaniska datormus. Inte ens i takt.. Men det var ändå helt ok sällskap och han lagade god mat till mig.

På söndagen åkte vi först in till Landskrona och fikade med min Sandra på EH och fick höra hur det går i singelvärlden. Det verkar inte gå super... Sen drog vi ner till Höllviken till hans Sandra och fick höra hur det funkar i "tre barn under två år"-världen. Inte avis på det heller men det var mysigt med en Måns som somnade i min famn och en Malte som hade svårt med mitt namn och som valde att kalla mig "flickan". Jag vann honom ändå och fick till och med en kram när vi åkte därifrån.

Och bilden då? Ja, om jag får bestämma är det på Citadellet men svärmorsdrömmen ignorerade vad alla vanliga människor kallar det och valde istället att säga Landskrona slott.
(Det börjar på B och slutar på -esserwisser...)

Inga kommentarer: