31 oktober 2012

Gräset är INTE grönare!

Jag läste en sååå bra bok, Julia av Anne Fortier! Vackert skriven, spännande och en underbart romantisk historia. När jag kom till sidan 133 älskade jag fortfarande den men jag blev lite smålockad av en annan bok istället. Jag försökte hålla mig ifrån den men efter ett tag kunde jag inte motstå så jag började bläddra i den och fastnade direkt. "Men Julia då??" undrade pretto-Alex inom mig och jag måste till min stora sorg erkänna att jag övergav henne för Mr Grey. Snuskiga, mörka, hemliga Christian Grey fångade mig med sitt röda lekrum och sin rikedom. Efter ett tag insåg jag dock att det bara var ett tomt skal. Huvudpersonerna har väldigt avancerade sexlekar och ändå reagerar Anastasia med att tänka "Jeez, Christian Grey is naked" varje gång han tar av sig kläderna. Och denna fantastiska, rika, snygga Grey, han kan tydligen köra ifatt tiden också när han lyckas flyga 380 mil på mindre än två timmar... 
Allt går tydligen om man har pengar men jag måste erkänna att jag saknar vackra Julia!!

Inga kommentarer: