07 februari 2011

Undrar om jag blev lite lurad där...


Inflyttningsfest hos The Gunnel/Elsan i lördags och det var varmt och mycket folk och god mat och tveksam musik och väldans trevligt! Efter en hel del påfyllande av mitt vinglas och lite redbull och sånt så bestämde jag och Malin att vi ska till Barcelona nästa år. Och vad hon än säger så minns jag att det lät så här:
A: -Tjohoo, Barcelona! Kul!
M: -Jag kan t o m offra mig att gå på fotboll.
A: -Jaaaa!! Så kul!
M: -Men då får du följa med mig på Gaudi-stigen.
A: -Vad är det?
M: -Äsch, man bara går lite.... Men tänk att jag följer med dig på fotboll!!
A: -Oki!! Tänk att du följer med på fotboll!!

Sen visar det sig att den där Gaudi har byggt halva jäkla Barcelona! Och jag har tydligen lovat att följa med och kolla på allt det, mot en fotbollsmatch!! Hmmm... Bra jobbat Malin.. ;)

Men chilin var god iallafall! :-)

1 kommentar:

Macke sa...

Hallå där!
Jag har varit i Barcelona. Jag har sett Gaudi.... men innan jag dör vill jag se fotboll i Barcelona! Skippa Gaudi, han är överreklamerad - ta med mig istället på istället. Bara fotboll!