20 september 2010

Tänk så mycket som hänt och ändå inte...


Ja, eftersom det är den 20:de september idag och jag hittills bara har lagt in ett enda bidrag till min kära blogg så tänkte jag köra en snabbuppdatering. Eller nej förresten, vi gör så här att jag bara struntar i vissa saker.

- Sorry mina bästa Nedermän, er tänker jag inte skriva om.
- Sorry finaste Lovisa, det blir inget från ditt kalas.
- Sorry mamsen som också hade partaj, men jag hoppar över att skriva om det i år.
- HIF kan man läsa om på nätet så det skippar jag.
- Zumban.... hade varit finfint med lite bilder på när vi hoppar omkring men nejnej!
- Inget om det nya jobbet.
- Inget om kräft/hattskivan i lördags. Eller jo förresten, bilden är ju därifrån.
- En massa fotboll har det varit men det tänker jag inte skriva om.

Så... Det var allt som jag INTE tänker skriva om. Nu börjar jag om!

Inga kommentarer: