30 april 2009

Äntligen hemma!!


Sista dagen på kursen idag och nu är jag äntligen hemma! Det har varit två VÄLDIGT tunga veckor med mycket pluggande och inget shoppande alls, och så var det certifiering idag som man inte skojar bort. Eftersom jag inte har gått kursen som var prerequisite (hmm... vad heter det på svenska?) och som också utgjorde 30% av certifieringen så räknade jag inte med att klara det. Däremot hade jag som mål att klara portal-delen (som är det jag jobbar med) och det gjorde jag med god marginal så jag var ändå väldigt nöjd. Men jag och Jim var så trötta på varandra efter två veckor så vi ville inte ens sitta bredvid varandra på flygplanet.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att det är över!

Kram Sabina

Anonym sa...

Det är konstigt, men du blir alltid till din fördel på kort.
Kram från die grossmutter in HBG

Unknown sa...

Fan vad du är snygg!

Kram S