16 november 2008

Grattis älskade Mathias och Elin!!!


Vi var på inflyttningsfest hos Mathias och Elin igår och det var jättetrevligt! Den största överraskningen stod värdinnan själv för när hon gick ner på knä för Mathias och gav honom en chans att återigen fråga vad han har frågat henne om tidigare, om hon vill gifta sig med honom. Och såklart ville hon det, och hon hade gjort jättefina ringar. Och det var så fint och han grät och mamma grät och det var hur vackert som helst!!
Grattis till er båda!! Och Elin, jag kunde inte fått en bättre svägerska, tack för att du bortser från hans små "egenheter", typ att han tydligen bara kan dansa "pumpen och veven" och förkärleken till de röda byxorna!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tack! Och jag kunde inte fått en bättre i dig! Jag ser STOR potential i vårt förhållande. I ditt och mitt, då alltså. Ja, och i mitt och Mathias också, naturligtvis, för de där bristerna han går och drar på, ja, de får man väl ta liksom. Han är ju bäst för mig ändå... Jag bara vet det! KRAMAR!

Alex sa...

Gumman, du är den bästa för honom också!! Fast det vet jag att du vet för det lyser om honom när han ser på dig. Jag har sett filmen som jag filmade igår flera gånger idag (tillsammans med en lipande mamma...) och det var så vackert. Tack för att vi fick vara med!! Kram!

Anonym sa...

Fast jag lipar så är jag precis lika lycklig som ni båda
Kram på er från "bölle"

Agneta sa...

Dotera, frieriet lyckades de e ju skottår...Jättekramar till er båda från oss som får se de hele på CD
mor o far o släkten