02 juli 2008

Jaha... då blev det Kent istället då...


Ville hemskt gärna gå på Lars Winnerbäcks konsert på Sofiero, men ingen av mina kompisar uppskattar honom så mycket så att de vill gå dit. Hallå! Kolla in dessa länkarna och berätta sen hur man INTE kan gilla honom??! Kom änglar, eller Om du lämnade mig nu

Men i vilket fall som helst så var det inte lika svårt att övertyga folk att gå på Kent, så då får det väl bli den konserten istället. Och jag ska ju ändå dit och hämta C så det är väl ok, men jag hade mycket hellre stått där den 10:de och sjungit "Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet. Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet."

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch...hade inte velat se varken Kent eller Winnerbäck....
Läskigt juh!!
Var och såg på Kim Larsen istället!
Det var RIKTIGT bra!!!