17 april 2008

VIRUSVARNING... och Vem läser här?

Den senaste tiden har jag fått några kommentarer där de länkar vidare. Om man klickar på den länken så innehåller den virus (inte för att jag har klickat på den..... hmmm... såklart inte!!). Jag plockar såklart bort dessa kommentarerna så fort jag ser dem, men om jag inte har hunnit så behöver ni ju inte klicka på dem. Alltså det är ok att titta på kommentaren men inte att klicka på länken inuti.

Men när vi ändå är inne på området kommentarer, så hade det varit kul om alla som läser detta inlägget hade lagt varsin kommentar. Bara för att veta om det egentligen är fler än mamma och pappa som läser här. Så snääääälllllla bara skriv något, typ hej, och så vem det är ifrån.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snäckan! Klart det är fler som läser! Jag läser troget flera gånger i veckan. Förresten så är jag också lagledare för mitt lag (Team SD) så vill du ha tips från ledarna kan du ju komma ner, så samlar du ju några steg på vägen också ;)
Kram
Malin

Anonym sa...

Haer kommer en kommentar fran Viken

Anonym sa...

Här är en från AssaAbloye ES Production S&A.
Ha de gutt

Anonym sa...

Jo, jag läser din blogg, men.. hmm, att klicka eller inte klicka - det är ju lätt att bli frestad. Låta bli - näe varför det? :-)

Kram,
Macke

Anonym sa...

Hejsan!
Jag,Jessica med familj skickar en hälsning från Ramlösa

Anonym sa...

Jag läse den.
Klart man klickar.
Bengt - Toronto Canada

Anonym sa...

Hej hjärtat

Din blogg måste man ju bara läsa var eviga dag, man får abstinens om man inte gör det

Keep up the good work, girl

Kram från bm

hasen sa...

Lillebror läser också. Jodå.