29 augusti 2007

Grattis kompis!

Var en snabb runda inne på Besam och grattade Dan på födelsedagen (han blev såååå glad för sin Nederman-penna och tre kolabitar). Jag blir alltid så sentimental när jag har varit där, och när jag kom hem idag plockade jag fram CD:n som jag brände när jag slutade, med en massa gamla mail och roliga bilder. Ska se om jag lyckas ladda upp min favoritfilm...

...............äh, va f-n det gick inte... :-(

Ok, kan berätta istället. Det är ett kysstest för att prova ut något läppglans. Tjejerna får se två modeller som de får veta att de ska kyssa för att prova smaken. Men när tjejerna får ögonbindel på sig byter de ut killarna mot två apor! Sååå rolig, men tyvärr...


Provar med denna serien istället för den är också kul! Men ni måste klicka på den för att kunna läsa...




Andra bloggar om:

Inga kommentarer: